最新消息

頤樂精神!服務老人!

頤樂精神!服務老人! 擔心老友記捱貴菜,我地用左4小時集齊二十幾個義工,一齊到贊助商「老友記慈善農莊」割菜, 然後直送上門給麗閣邨的公公婆婆。抗疫時期,能做我們都盡量做。感恩大家的支持,香港人一起努力!!

頤樂行動

因為近期疫症橫行,菜價急升,我們(頤樂行動)剛剛跟老友記農莊商量, 他們願意送菜給長者,但是需要義工幫忙割菜,然後再送給長者。 想邀請各位義工多多支持 日期: 1/2/2020 時間: 11:00-17:00 地點: 元朗八鄉水盞田 (可以於10:30在錦上路C出口集合一起前住) 聯絡人: Cindy-9338 8038 或 Charlie 62300514

頤樂行動 新春義剪

就快就要過農曆新年啦!梗係要剪個靚頭髮啦!今次不但只免費,仲可以上門剪,簡直係貼心服務呀! 各位老友記、義工朋友,預祝大家新年快樂,身體健康,心想事成,恭喜發財!

親子爱心扶持農莊日

感謝國際商龍交流會 愛匯聚屬會 舉辦親子爱心扶持農莊日 有集體遊戲~參觀動物閣~餵羊咩咩吃麵包~ 義工們细心的照顧、使小朋友面上笑容滿滿~ #愛心力量 #國際商龍交流會 #爱匯聚屬會

星期天的愛 長者探訪

星期天的愛 歡迎義工加入我們的行列,每月的第一個星期天探訪屯門友愛邨、香港仔華富邨及牛頭角樂華邨的獨居長者 下次探訪日期為一月五日星期日,報名請聯絡各區義工隊長

雷霆881 有誰共鳴 (25.11.2019)

愛心力量 約定你 16.11.2019 9:00 p.m. - 10:00 p.m. 記得一齊聽啊!